poniedziałek, 15 marca 2010

Ciężko ciężko bardzo ciężko torba wypchana pierogami ruskimi kupnymi a jakże w uszach gra taratatatata wieje trochę Autobus co tak długo i do domu Zmęczenie nic się nie chce a jak nic się nie chce to sięga się po pilota i zajmuje miejsce przed telewizorem Rozmowy w Toku chcę być jak Doda jestem blondynką i nie mam wiele do powiedzenia ale mówię bo przecież jestem w telewizji ja znów przeszłam sto milionów operacji plastycznych bo mąż mnie pobił i dlatego musiałam wstawić sobie implanty pośladków a potem już sama nie wiem Jogurty Danone w których pływa nowy model Opla a w środku siedzi mężczyzna i gada przez telefon Nokia jednocześnie gotując jakieś szybkie danie z Winiary bo przecież kochanie przez gotowanie a zaraz potem płyn do naczyń bo przecież po takiej uczcie składającej się z dezodorantu i rewolucyjnego żelu pod prysznic firmy nivea trzeba posprzątać potem jakieś sądy nie sądy pani sędzia mówi jakże mądrym głosem w sumienie wiem co naturszczycy są nienaturalni jak cholera i jeszcze płomienna mowa ale już o najfantastyczniejszym środku na katar na świecie a jak leczyć katar to tylko za pomocą chipsów lays i to koniecznie tych natural a potem jeszcze ktoś mnie do czegoś zachęcał w przerwie na serial obejrzałam majkę może znów zobacz się w telewizji odrywam się od tego ekranu tylkodlaczegojestemjeszczebardziejzmęczonaniżprzedtem? gajfhgjsjkasjdghsjgfhal!!!!!!!!!!!

1 komentarz:

  1. "tylkodlaczegojestemjeszczebardziejzmęczonaniżprzedtem?"

    tego nie da się podważyć. zastanawiam się nad tym od lat i niczego nie wymyśliłam. to znaczy przez pewien czas wierzyłam, że za tą sprawą stoi wrogie mocarstwo. jego wywiad włada naszymi odbiornikami, chcąc nas - swoich wrogów - w sposób niezauważalny osłabiać, aż staniemy się tak otumanieni, że do skutecznego ataku wystarczą wyłącznie kupione na odpustach dmuchane młotki i plastikowe miecze świetle. no, ale potem opadła żelazna kurtyna... a skoro żyjemy w świecie bez wrogów, to zostaje chyba tylko nałkowska: ludzie ludziom gotują ten los...

    OdpowiedzUsuń